Kartka urodzinowa

Karteczka powstała na urodziny bliskiej mi osoby. Jest dosyć prosta i klasyczna. Wykorzystałam w niej kilka rodzajów papierów. Największą ozdobę stanowi chyba kokarda, którą zszywałam przez kilkanaście minut :p, przebita ćwiekiem i drobne różyczki. Napis powstał ze stempelka, który zaczerpnęłam kiedyś od jolagg. Polecam wam serdecznie jej bloga. Znajdziecie na nim przeróżne pięknie przygotowane stempelki.

kartkaurodzinowa1

W tle natomiast wydruk próbny mojego na szybko zaprojektowanego papieru. Najprawdopodobniej wykorzystam go jako bazę do oklejenia notesu.

Skomentuj

