Czas ucieka….

Nie wiem jak to się dzieje, że mimo braku stałego zajęcia czas mi tak szybko upływa, brakuje mi go dla siebie. Może dlatego, że wiele osób prosi mnie o rozmaite przysługi, a ja nie mogę przecież odmówić, no bo usłyszę czyjeś wyrzuty w stylu: nie pracujesz, więc masz pełno wolnego czasu. A co tam, niech im będzie :p. Nie zaglądałam ostatnio na bloga także przez problemy z internetem, które niestety nie zależą od dostawcy (on tak twierdzi), tylko siły wyższej, więc nie wiadomo, kiedy poprawy można się spodziewać. Ale póki internet mi się „naprawił” wrzucam zdjęcia dwóch kartek, które przygotowałam na zeszłoniedzielne urodziny i imieniny. Z pierwszą z nich miałam leki problem, bo uparłam się, że musi znaleźć się na niej coś fioletowego. Wstążeczkę i sznurek w tym kolorze już miałam, ale kwiatka niestety nie. Przypomniałam sobie jednak o lawendowej farbce wodnej Ayeedy, której jeszcze nie używałam i pokolorowałam nią białego kwiatuszka.  

kartkazk1Druga kartka jest wersją light poprzedniej. Nie jestem do końca co do niej przekonana, ale ważne że solenizantce się spodobała.

kartkazk2Stempelki jak zawsze od jolagg (przydałoby się w końcu naprodukować swoje własne, a nie żerowąć na innych🙂). Wszystkie kwiatuszki, fioletowa wstążka i pręciki, a także bazy pochodzą z Rapakivi. Jako że pierwsza kartka ma ich najwięcej, wrzucam ją na wrześniowy FanBoard.

 

 

Skomentuj

