Sposób na ramkę

Moja siostra miała niedawno urodziny. Oczywiście do jej drobnego wymarzonego prezentu musiałam dorzucić coś zrobionego własnoręcznie. Nie miałam jednak ochoty robić kartki i mój wybór padł na ramkę do zdjęć. Kupiłam takową w Pepco, prostą, drewnianą, lecz z niezbyt ładnym nadrukiem. W sam raz na przeróbkę. Okleiłam ją pięknym papierem Stamperii, na który trafiłam w sklepie plastycznym na Hetmańskiej w Rzeszowie. Krawędzie ramki pociągnęłam pastą strukturalną. Dosyć długo zastanawiałam się jak ramkę ozdobić, układałam i przekładałam kwiatki, wstążki itp. i nic mi się nie podobało. W końcu padło na motylki, a raczej całe stado – 21, bo właśnie tyle lat kończyła siostra. Co prawda zgody na publikację ramki z jej zawartością, zdjęciem z wakacji, nie uzyskałam, ale co tam 🙂 Tak wygląda pełniej.

Obrazek

Obrazek

5 thoughts on “Sposób na ramkę

Skomentuj

