Danisze z nadzieniem migdałowo-czekoladowym

Danisze z nadzieniem migdałowo-czekoladowym

Te słodkie wypieki wykonałam według przepisu zamieszczonego na portalu Kwestia Smaku. To moje pierwsze spotkanie z ciastem duńskim, ale jakże udane! Ciasto jest mięciutkie, maślane, lekko kruche i warstwowe. Bardzo posmakowało mi i reszcie rodziny. Zrezygnowałam z posypywania go cukrem, wyszło bardziej wytrawne. Następnym razem wypróbuję je z owocowym nadzieniem, np. konfiturą wiśniową, ale jestem pewna, że ciasteczka posypane jedynie cukrem waniliowym także będą pyszne.

danisze1

One thought on “Danisze z nadzieniem migdałowo-czekoladowym

Skomentuj

