Życzenia wirtualne

Ze składaniem życzeń, szczególnie przez portale społecznościowe, jest tak, że nie bardzo wiadomo jak je złożyć. Zbyt osobiste być nie powinny, wyświechtane frazesy też nie bardzo są na miejscu, no bo 20 wpisów na facebooku o treści: Sto lat, Wszystkiego najlepszego, Spełnienia marzeń różniące się ilością wykrzykników albo rodzajem (i czasami też, o zgrozo, ilością) emotikonów wyglądają jak zawartość niszczarki, nijaka seria z automatu. Jeden i drugi sposób ma, jak wszystko, swoje wady i zalety, a w przypadku dyskursu internetowego, specyfikacji komunikacji wirtualnej wydaje mi się, że wady te są o wiele bardziej widoczne. Dlatego też wahałam się jak złożyć życzenia koleżance ze studiów, z którą nie mogę osobiście się zobaczyć. Bardzo dobrze się nie poznałyśmy, ale darzę ją sympatią i życzę najmilszych rzeczy. Dlatego też wysłałam jej prosty i krótki tekst życzeń, ale jego oprawa była już bardziej złożona i kolorowa – w miniszale twórczym przygotowałam digitalny scrap. Chyba wyszedł z tego jakiś złoty środek na życzenia wirtualne – żadnych szczegółów osobistych nie zdradziłam, a i można się domyślić, że przygotowanie go zajęło mi więcej czasu niż wklepanie kilku słów na klawiaturze 🙂

  ObrazekPrawie bym zapomniała – Groszek przygotował śliczne, głównie wstążkowe, candy. Uwielbiam jej styl, wszystko, każda praca na jej blogu mi się podoba. Chciałabym tak pięknie i subtelnie komponować.

 

Skomentuj

