Zwieńczona nietypową kokardą

W Rapakivi świętują 2. urodziny. Dołączyłam się biorąc udział w pierwszym z wyzwań ekspresowych (jeśli czas pozwoli wezmę także udział w następnych). Z zaproponowanego bingo wybrałam ten pionowy rządek:

bingo urodzinowe rapakiviI tak powstała karteczka, której główną ozdobą jest dwukolorowa rozbudowana kokarda z wstążek oraz półperełki. Z papierów wybrałam te o odcieniach beżu i fioletu (od śliwkowego po liliowy), które bardzo ciężko było mi uchwycić w żółtym pokojowym świetle. A karteczka wyszła tak:

urkokper2

urkokper1Brzegi poszarpane delikatnie, tak jak lubię 🙂

edit: pstryknęłam jeszcze fotkę w dziennym świetle:

urkokper3

One thought on “Zwieńczona nietypową kokardą

Skomentuj

