Barwy narodowe w stylu clean&simple

Miałam od jakiegoś czasu ochotę na karteczkę w tym stylu, ale jakoś tak brakowało mi pomysłu. Do czasu, kiedy przeczytałam wytyczne wyzwania Scrapowego Pasa Startowego.

Od razu pomyślałam o papierze w czerwone maki – oczywiście takiego nie miałam, ale udało mi się go stworzyć 😀 Dzięki temu powstała taka karteczka, w której wykorzystałam jeszcze kawałek sznureczka i kalkę, na której nadrukowałam motyw odręcznego pisma.

maki

Poniżej zamieszczam jeszcze papierek, gdyby ktoś był zainteresowany jego pobraniem i wykorzystaniem w swojej pracy (pochwalcie się wtedy efektem:)):

maki

5 thoughts on “Barwy narodowe w stylu clean&simple

  1. Link jest prawidłowy, więc podlinkowanie nieodpowiedniego zdjęcia możemy wybaczyć. 😉 Pomysł i wykonanie jest strzałem w dziesiątkę. Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia. =)

    Lubię to

  2. Śliczna praca! Do tych maków cudnych rzeczywiście niewiele więcej trzeba było, a Ty dokładnie wiedziałaś jakie dodatki dobrać, aby praca nabrała jeszcze większego wyrazu. Pozdrawiam serdecznie.

    Lubię to

Skomentuj

