Zielono mi

Szaruga za oknem, ale ja się nie poddaję i nie pozwalam sobie popsuć przez nią nastroju. Ciągle pamiętam zapachy i kolory lata. Dlatego pewnie tak szybko skusiłam się na udział w wyzwaniu Rapakivi Monochromatycznie, ale…. w kolorze tęczy 🙂. Zdecydowałam się przygotować kartkę w zieleni – to wg mnie najbardziej życiodajny kolor i jeden z tych bardziej optymistycznych.

zielonomiNa winterowych papierach UHK wylądowały zielone tusze, suche pastele i drobne koraliki. Wstążki, materiałowa i papierowa, też zostały potraktowane mediami.

zielonomizbl

2 thoughts on “Zielono mi

Skomentuj

