Bombki w sreberkach

W końcu udało mi się przysiąść i przygotować zdjęcia kartek, które ostatnio poskładałam. Jak zauważyliście w tytule ich główne elementy to bombki i srebrne dodatki. Pierwsza zamarzyła mi się bombka niebiesko-szara, więc szybciutko ją przygotowałam i trafiła na kartkę nr 1:

bombkiwsreberkach1

A potem z rozpędu powstała zielona wersja (kolorystykę oryginalnej bombki szybko zmieniłam w Wordzie):

bombkiwsreberkach2

Na bazę nakleiłam papiery z kolekcji Zimowa opowieść i Winter is coming (potuszowane). Do tego srebrne dodatki, czyli organza, wstążka, dzwoneczki, brokat oraz białe półperełki.

bombkiwsreberkach3Wrzucam jeszcze samą bombkę, gdyby ktoś chciał ją wydrukować i wykorzystać. Może przygotuję jeszcze inną jej wersję, np. czerwono-kremową? Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających 🙂

niebieskoszara

Skomentuj

