Mini album komunijny

albumfront

Rozmiar 15×15 nie pozostawia wiele miejsca na ozdoby i zdjęcia, dlatego nie chciałam go ograniczać kółkami do spinania i zdecydowałam się zrobić wersję książkową. Na szczęście trafiłam na tutoriale WeriWell, które pomogły mi uniknąć błędów nowicjusza 🙂

album1 album2 album3 album4 album5 album6 album7 album8Do pobielenia brzegów albumu, grzbietu i tekturek użyłam gessa. Papierki to przede wszystkim Gaj Oliwny, przyplątały się też jedne grzybki. Grafika od Janet. Odkrywam także zalety i wygodę taśm washi. Przygotowałam sobie już mały zestaw, więc pewnie co raz częściej będą pojawiać się w moich pracach.

Skomentuj

