Tagowa lekko słodka

Miałam ochotę na coś nowego i delikatnie słodkiego, pastelowego, dlatego zmajstrowałam kartkę tagową. A że potrzeba była konkretna, to i kartka powstała szybko. Jak na mnie, to chyba zaskakująco szybko…

tagowa1tagowa2tagowa3… a może jednak lepiej przyznać się, że szybkość to nie zasługa mojej organizacji, ale moich nowych pomocników :p Poznajcie Faworka i Otylkę. Kotki noszą na razie imiona fundacyjne i zastanawiamy się, czyje zmienić.

SSC_0325

Pracę podsyłam na wyzwanie lipcowe w Przyda się i na bloga UHK Gallery.

2 thoughts on “Tagowa lekko słodka

Skomentuj

