Słodyczy nigdy dość!

Powróciłam z urlopu szczęśliwa i wypoczęta 🙂 Pozytywny nastrój niewątpliwie wpłynął na ostateczny wygląd prezentowanej karteczki (tak mi się podoba, że najchętniej bym ją zatrzymała dla siebie :)). Znowu lekkie i słodkie kolory, motylki, kwiatuszki – dobrze, że takie słodkości w pas nie pójdą, ale humor poprawią! różebadzik1Przy planowaniu układu elementów skorzystałam z mapki cardabilities #106. Białe ornamenty przygotowałam dzięki odbiciu silikonowego stempla w masie plastycznej. Nie udało się od razu, ale warto było się natrudzić – bardzo podoba mi się efekt. Papiery z kolekcji Sen Motyla, a button i taśmy nabyłam w sklepie Lemoncraft. Kartkę podsyłam także na wyzwanie warstwowe w Craft Bar.

różebadzik2

Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że i wam udało się odpocząć podczas minionych dwóch miesięcy.

6 thoughts on “Słodyczy nigdy dość!

Skomentuj

