Kwiatowa łąka

Nowa zabawa w liftowanie w Diabelskim Młynie pojawiła się w samą porę – właśnie dumałam nad wykorzystaniem nowych zdobyczy 🙂 Centralny element kartki, którą przygotowałam dzięki inspiracjom dziewczyn z DT, stanowi serwetka odbita dużym stemplem, a następnie posypana białym pudrem do embossingu. Nie osiągnęłam zadowalającego efektu za pierwszym razem, to wina braku wprawy i narzędzi (do embossingu do tej pory wykorzystuję żelazko, a nie nagrzewnicę, mimo, że jest to o wiele mniej bezpieczny sposób). Serwetka po wycięciu została ozdobiona perełkami w płynie i kryształkami. Całość na papierach z kolekcji Kwiatowa łąka Galerii Papieru. Są tak piękne, że nie miałam na początku serca ich pociąć, ale w końcu się przemogłam. Myślę, że się opłacało i nie zmarnowałam ich potencjału. Już się nie rozpisuję, tylko wrzucam zdjęcia 😀

łąka1

łąka2

łąka4

łąka3

Pozdrawiam odwiedzających i dziękuję za miłe słowa i zainteresowanie. Wasza życzliwość naprawdę buduje :*

One thought on “Kwiatowa łąka

Skomentuj

