Delikatnie i pastelowo

Nareszcie po wielu dniach bez ułamka chwili na rękodzieło przyszedł czas, kiedy mogłam zasiąść do kartkowania. Zbyt wiele pomysłów chciałam wykonać jednocześnie, tyle się ich nazbierało. Właśnie z takich opałów uratowało mnie przeglądanie blogów wyzwaniowych. Dzięki temu zdecydowałam się na jeden (na razie :)) projekt, a mianowicie słodko-pastelowe wyzwanie w Altair Art. Pierwsze moje skojarzenie z pastelami to róż i beż, ale ostatecznie poszłam w stronę błękitu.
pastelowa

Falbanka powstała z potuszowanego biszkoptowym tuszem tiulu. pastelowa2

Słodycz kartki może nie oczywista, ale „przebija się” przez motywy serduszek, koronki na papierze, delikatną grafikę i falbankę.

One thought on “Delikatnie i pastelowo

Skomentuj

