Przedświąteczne szaleństwo

Pracowity zapiątek* miałam, ale jakże owocny. Przekonacie się po ilości zdjęć w tym poście, takiego jeszcze nie było. A zaczęło się w sumie od chęci… mordu. Wiem, że to zabrzmi brutalnie, ale kiedy zobaczyłam kolekcję Winter Tales GOscrap od razu ją zamówiłam z zamiarem pocięcia jelonka. No i wydało się, co we mnie drzemie 🙂

jelonek1Kartka na papierze kraftowym, z nielicznymi ozdobami w postaci chlapnięć gessem, bordowymi kryształkami i bawełnianą nicią.

jelonek3 jelonek2

Po tym jak się nieco uspokoiłam (wiadomo, pasja wyczerpuje) i posprzątałam stanowisko, zabrałam się za przyklejanie brokatowych bombek na papierki Rapakivi (kolekcja Cozy&Warm).

bomzłot1 bomzłot2

A tutaj jeszcze srebrna z odrobiną czerni:
bomkrop1

Kartka ma dużo kropeczek, więc leci na wyzwanie Szuflady.bomkrop2No, a powrót do normalności zapewniła mi klasyka…

bombskrz

…i minimalistyczna eko kartka ze zembossowaną tekturową bombką:

ekobom1 ekobom2

Która podoba wam się najbardziej?

* zapiątek to jedna z propozycji na rodzimy odpowiednik weekendu. Mi się nawet podoba, zabawna jest. Inne odpowiedniki nie są już tak wpadające w ucho: tykoniec, dwudniówka, przedświątek, niedziałek. Zainteresowanych odsyłam m. in. tutaj.

5 thoughts on “Przedświąteczne szaleństwo

Skomentuj

