Energetyczny notes

Chyba jeszcze nie brałam udziału w wyzwaniu tematycznym w Diabelskim Młynie, więc nadrabiam, tym bardziej, że temat zarzuciła Justt.

Miałam ochotę pochlapać i pociapać, więc chwyciłam farby akrylowe (od karmazynu po żółtą ochrę) i tak powstał energetyczny notesik. Bazę pokryłam tuszem przez chevronową maskę i zembossowałam przezroczystym pudrem. Niestety tekturka trochę go wchłonęła i wypukły efekt zniknął. Farbami starałam się stworzyć ciekawe przejście odcieni. Zdecydowałam się zrezygnować z ozdób – siła tego notesu tkwi w kolorach.

energet3 energet2energet1

Zdjęcia kiepskie, ale niestety czarodziejem nie jestem (słabe oświetlenie w pokoju, a za oknem czerń) 😦

2 thoughts on “Energetyczny notes

Skomentuj

