Baśniowo

Cudownej urody kolekcję Scrapberry’s wypatrzyłam na półkach Kolorowego Jarmarku podczas ostatnich scrapowych zakupów. Na razie powstały z niej dwie prace: karteczka i notesft1 Papieru, którego użyłam jako tło kartki nie chciałam niczym zasłaniać ze względu na piękną grafikę, wycięłam jedynie kilka dodatkowych elementów i gdzieniegdzie sypnęłam odrobinę złotego brokatu.ft2 ft3 Notes natomiast błyszczy w wielu miejscach za sprawą kryształków.

ft4Szczególnie przypadły mi do gustu te od Prima Marketing Inc.ft5 ft6Baśniowa kolekcja, prawda? 🙂

One thought on “Baśniowo

Skomentuj

