Z serduchami

Nie tak dawno obiecywałam, że na blogu pojawią się bardziej klasyczne kartki walentynkowe niż ostatnia i o dziwo już się z obietnicy wywiązałam 🙂 (nie żeby nie można było na mnie liczyć, ale często trzeba na moje rozliczenie się z pewnych zapowiedzi trochę poczekać).

zsercami1 Walentynkę przygotowałam z papierków Rapakivi, dodałam też trochę kartonu kraftowego. Tło kartki potraktowałam białą farbą akrylową. Oprócz kokardki za zdobienia posłużyły mi jedynie fałszywe przeszycia. Chętnie zrobiłabym je na maszynie, ale jak pomyślę o tym, że trzeba ją wyciągnąć z szafy, zrobić jej gdzieś miejsce i poustawiać, to, no cóż….. sami rozumiecie – lepiej i szybciej chwycić do ręki długopis.

zsercami2

Do przygotowania kartki zainspirowały mnie wyzwania w Craft Szafie i Kwiecie Dolnośląskim. Zapraszam do wspólnej zabawy i pozdrawiam 🙂

4 thoughts on “Z serduchami

Skomentuj

