Słodka symetria

Kartka powstała na ekspresowe wyzwanie w Rapakivi, którego temat to Lustrzane odbicie/symetria.

symetr2

Przygotowując tę pracę przypomniały mi się obrazy tworzone w kalejdoskopach – echo wielokrotnych odbić szkiełek odnaleźć możecie w rozmieszczeniu kryształków.

symetr1Z materiałów dostępnych w sklepiku Rapakivi użyłam papierów z kolekcji Cozy&Warm, Little Sweetheart oraz kryształków. Tekturki, podobnie jak brzegi papierów, potraktowałam biszkoptowym, różowym i lawendowym tuszem. Z ciekawostek mogę podać, że środkowa tekturka, to bombka ze Skrapińca, której nie wykorzystałam w okresie świątecznym 🙂

Okazuje się, że jest to już 100 post na blogu, więc aby uczcić tę moją wytrwałość w prowadzeniu tego internetowego zakątka oddam tę kartkę w dobre ręce 🙂 Chętnych proszę o pozostawianie komentarzy przez najbliższy tydzień, czyli do 28 lutego. Komentować można także na moim facebooku. Losowanie przeprowadzę z moimi kudłatymi towarzyszami 🙂

4 thoughts on “Słodka symetria

Skomentuj

