Wiosna z jajem

Witam się dzisiaj z wami tytułem najnowszego wyzwania Craft Baru. Tematyka równie inspirująca, jak cudowna pogoda za oknem. Miałam to szczęście i zaszczyt zostać gościnnym projektantem i przygotowałam taką oto inspirację wyzwaniową:

zjajem1W pracy użyłam optymistycznych papierów Weekend Sunday. Z nich także wycięłam jajko. Ozdobiłam je przez szablon malarski przy użyciu gesso zabarwionego mgiełką na kremowo-cytrynowy kolor.zjajem2„Serwetka”, którą widać na kartce to nic innego, jak stempel odbity w masie plastycznej (także zabarwionej na delikatny cytrynowy kolor).zjajem3

Skomentuj

