Powrót do Paryża

Tak jak zapowiadałam ostatnio powracam z uroczym paryskim motywem 🙂

grafpar1Tym razem wizytówka tego miasta pojawia się w mniejszym rozmiarze i trochę innej fakturze – na „udawanej” grafice. Obrazek przygotowałam bowiem przy użyciu stempelków, pudru do embossingu i wyciętych kwiatów. grafpar2 Użyłam papierów z kolekcji Dom Róż Lemoncraftu. Jest bajeczna i bardzo romantyczna! Żeby nie było tak słodko, dodałam jeszcze czarny border. i inne tekturki udało mi się wypatrzeć na stanowisku SnipArtu podczas Rzeszowskich Spotkań Scrapowych. Przy okazji pozdrawiam przemiłych właścicieli 🙂grafpar3Z dodatków wybrałam jeszcze róże na tiulu i perełki w płynie. Paryskie stempelki bardzo mi się spodobały (wyszukałam je u ekipy Przyda Się!, także na RSS) i na pewno jeszcze nie raz je użyję.
grafpar4

One thought on “Powrót do Paryża

Skomentuj

