Kobiecy notes w fioletach

Czyż fiolet nie jest równie kobiecy, co czerwień? Mnie się tak właśnie kojarzy, a dodatkowo muszę przyznać, że od jakiegoś czasu fioletowy, szczególnie jego intensywne odmiany (np. śliwkowy), znajdują się na mojej liście barw ulubionych. Miedzy innymi dlatego przygotowałam niżej prezentowany notes, którego charakterystycznym elementem jest „chlapana” ramka od SnipArt.

notfiol5

Ramkę pomalowałam farbą akrylową, a po wyschnięciu pokryłam jeszcze medium żelowym. Nie używałam już pędzla, jedynie delikatnie „dociskałam” medium palcem, dzięki czemu ramka zyskała nierówną fakturę.notfiol3Jako dodatkową ozdobę wymyśliłam sobie malutką zawieszkę przypominającą pieczęć. Przysiadła na niej ważka w kolorze starego złota 🙂notfiol1

Środek z podobnych papierów, delikatnie ozdobiony taśmą washi i koralikami na sznureczku. Wkład notesowy ze sklepiku Białych Kruczków.notfiol2

Na koniec jeszcze jedno zbliżenie na drobiazgi 🙂notfiol4

Skomentuj

