Błękitno-szary album

Przygotowany z myślą o zamieszczaniu zdjęć z pierwszych miesięcy życia. Korzystałam głównie z UHK-owych kolekcji: Celebration i Monsieur, z domieszką starszych papierów (także z Galerii Papieru).  Wszystkie karty są sztywne i przykleiłam je do dosyć szerokiego grzbietu, dzięki czeku zyskałam wystarczająco dużo miejsca między nimi.

absz2Na okładce słodka grafika z przytulankami i kilka kwiatków. Najdrobniejsze stokrotki z dziurkacza, z brokatowymi środeczkami (trochę trudno się klei takie maleństwa).absz3Kilka stron ozdobiłam już zdjęciami, reszta pozostała pusta i na pewno szybko się zapełni – zdjęć dzieci nigdy nie jest za mało 🙂absz4Na dwóch stronach przykleiłam kaskadowo karty na zdjęcia, w ten sposób album pomieści ich więcej.absz1absz5 Z ozdób oprócz taśm washi, wstążek, kwiatków i wycinanych elementów, skorzystałam jeszcze z kryształków i elementów z masy plastycznej (tym razem użyłam Fimo Air). Tutaj przykładowo gwiazdki z tej masy pomalowane perłową farbką z dodatkiem brokatu:absz6 Tutaj jeszcze drobne zdobienia zdjęcia:absz7 I pluszaczki na koniec – dobrej nocy :*absz8

Skomentuj

