Ślubne komplety

Pierwszy komplecik (trochę spóźniony, ponieważ czekał na sklejenie pudełka) z papierów Białych Kruczków. W tle piórka przygotowane dzięki masce. Z mediów wykorzystałam pierwszy raz mikrokulki.

ksn1 ksn2 ksn3 ksn4ksn6 ksn5 Drugi zestaw przygotowałam z paryskich kolekcji UHK Gallery. Z mediów oprócz farb wykorzystałam perłową mgiełkę. Na fioletowy kolor, koraliki i tematykę miłosną zdecydowałam się po zobaczeniu tablicy inspiracyjnej Rapakivi.

ksrf6ksrf1Do kwiatowej kompozycji dodałam kilka koralowych różyczek – taka mała inspiracja dzięki Pracowni Rękodzieła Szok. ksrf2 ksrf3 ksrf4 ksrf5 Drugi komplet podsyłam na wyzwania w Rapakivi ( #45 z Gościem) i Pracowni Rękodzieła SZOK (#26 Fall In Love).

 

One thought on “Ślubne komplety

Skomentuj

