Prace niedzielne

Niedziela to zazwyczaj dla mnie taki leniwy dzień. Wolniej myślę i wolniej pracuję, dlatego też lubię wtedy przeglądać swoje materiały w poszukiwaniu niedokończonych prac i zabieram się do wykonania przy nich ostatnich szlifów. Dzisiaj wykończyłam przepiśnik i kartkę z grafiką z kociakiem (wycięłam ją ze starego kalendarza).

przepszczer1przepszczer2przepszczer3kotekziel

Natomiast nową pracą jest kartka przygotowana na wyzwanie Bingo Przyda Się. Wybrałam sobie drugi poziomy rząd (tekturka, stempel i papier kraftowy) i zdecydowałam, że użyję jak najmniej materiałów spoza tej listy. Było trochę trudno, ale udało się 🙂 Stemple wykorzystałam do zrobienia tła na papierze kraftowym i przygotowania obrazka, który pokolorowałam akwarelami i wodnymi flamastrami.

sticraft1 sticraft2

2 thoughts on “Prace niedzielne

Skomentuj

