Lawendą i brzoskwinią

Znalazłam w swoich zasobach dwie farbki Ayeeda, lawendową i brzoskwiniową, zakupione nie wiadomo jak dawno temu. Okazało się, że prawie wcale nie użytkowane. Kto mnie zna wie, że nie cierpię, jak cokolwiek się marnuje, no więc zabrałam się do działania. Chciałam, żeby tło miało widoczną fakturę, więc na bazę poprzyklejałam ścinki różnych papierów i różnej wielkości i kształtu cekiny. Pomalowałam to gessem i farbkami. Następnie ułożyłam na nim prostą kwiatową kompozycję.

lawbrzo1lawbrzo6lawbrzo5Na pracy znalazło się też ażurowe serduszko 🙂
lawbrzo4lawbrzo3 lawbrzo2

Podsyłam na następujące wyzwania:

3 thoughts on “Lawendą i brzoskwinią

Skomentuj

