Leśni przyjaciele

Dziecięca kolekcja Scrapberry’s od razu wpadła mi w oko i urzekła uroczymi oraz lekkimi wzorami. Po tym, jak papierki dotarły w moje ręce nie pozostało nic innego, jak chwycić za nożyczki i powycinać elementy na karteczki. Zrobiłam kilka urodzinowych, a na dokładkę jeszcze notesik. Bardzo sprawnie i przyjemnie mi się pracowało. Może też dlatego, że dawno niczego tak niezobowiązującego nie robiłam 🙂 Jeśli szukacie jakiejś kolekcji do prac dla swoich pociech, ta może was zainteresować.

dziecpiesek1 dziecpiesek2 dziecsloiki1 dziecsloiki2 dziecsowkawiew1dziecsowkawiew2 dziecszopy1 dziecszopy2

dziecslonecznynot1 dziecslonecznynot2 dziecslonecznynot3

Skomentuj

